08 syyskuuta, 2017

tissipäivä

Jossen jo ole maininnut, oon lihotuskuurilla.

Se johtuu siitä, että laihduin.
Ja mistä naiset laihtuu aina ekana? Sieltä mistä ei pitäisi. Sieltä mistä ei olis varaa lähtee yhtään.
Eli tissit ja perse.

Mut minkäs teet...

Töissä oli tällä viikolla paha päivä.
Kollega tuli avautuun mulle kuinka ois kiva kun työpaidan napit ei aukeilis kokoajan. Tissit on kuulemma niin isot, ettei oikein mahdu paitaan.
Mulkasin sitä pahasti ja mumisin itekseni siinä keittiötä suunnitellessani jotain, että vaiti, teen töitä, tissisi häiritsevät mua.
Samaisena päivänä toinen kollega päätti valitella mulle, kuinka tissit on turvonneet niin älyttömästi. Ongelma hänenkin kohdallaan kulminoitui lähinnä siihen, että työpaidan napit ei pysy kiinni.
On se ikävää. Jaoin sympatiaani.

Mutta mä oon aina ollut sitä mieltä, näin pienitissisenä, että ne on mitä on. Ja jos ei kelpaa... jollekin muulle kelpaa kyllä.
Eli toisin sanoen, mun itsetuntoni ei oo ikinä ollut kiinni siitä, mikä on kuppikokoni.

Luojan kiitos, se kumpuaa muualta.

Ei silti.
Toivottavasti lihotuskuurini puree ekana sinne mistä se ekana lähtikin.

Ei kommentteja: