01 elokuuta, 2017

kiuasmakkara

Tänään oli iltapalana kiuasmakkaraa.

Söin kaksi. Oli hemmetin hyvää.

Mulla on tällä hetkellä päällä lihotuskuuri.
Ja kyllä, sellainen asia on olemassa. Naisillekin.

Multa on kesän aikana pudonnut paino.
Laihtunut kokoon, jossa en ole ollut sitten naismuistiin. Nyt töröttää kylkiluut ja tissit hävisi.
Sisko sanoi, että mee lääkäriin. Johon mä totesin, että jos söis ensin.

Mä laihduin, koska unohdin syödä. Aika selkee syy ja seuraus. Mä olin jotenkin niin kiireinen, henkisesti ja fyysisesti, että mä totaalisesti unohdin syödä.
Illalla kun tuli himaan se iski. Nälkä. Ja huono olo.
Ja kun syö vähän huonovointisena, niin ei oikein ruoka maistu.
How about that oravanpyörä.

Tai siis ainahan mä oon ollut hoikka.
Kuunnellut läpi elämäni tuollaisia kuivan kesän orava ja söisit nyt vähän heittoja. Niitä kun jostain syystä on monien mielestä ihan okei sanoa hoikalle ihmiselle. Ois ihan mielenkiintoista tietää, sanooko nämä samat ihmiset hiukan lihavammalle yksilölle, että jättäisikkö muutaman herkun välistä sinä pyöreä porsas.
Ei ne taida sanoa.

Minä kuitenkin nautin nyt kiuasmakkarani hyvällä omallatunnolla. Ja hyvällä sinapilla.

Ei kommentteja: